End of the 2011... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu End of the 2011... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

End of the 2011...

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

28 December 2011 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen,

Iedereen goede en gezellige feestdagen gehad met veel en lekker eten?
Even een snelle, korte update vanuit Paramaribo! Het is de laatste tijd wat rustiger geworden, dus er valt op het moment niet heel veel te vertellen…

De vrijdag voor Kerst ben ik met Isaura naar een kickboksgala geweest. Gewoon om het een keer meegemaakt te hebben ;). Het was erg leuk, maar ik vond het wel een beetje tam. Vooral het begin. Had het iets ruiger verwacht allemaal. Maar gelukkig hebben we toch nog een beetje bloed gezien en flink wat mensen knock-out op de vloer zien vallen, dus we kregen uiteindelijk wel waar voor ons geld! :)

Kerst hebben we rustig gevierd. Eerste kerstdag hebben we niet bijzonder veel gedaan. Cynthia en ik zijn later op de dag nog naar Danta Bai gegaan, waar kerstfeest werd gevierd voor stagiaires. Omdat het 3 uur rijden was, zijn we daar niet heel erg op tijd aangekomen, maar we hebben wel een gezellige avond gehad. Het terugrijden was iets minder.
Tweede kerstdag hebben we helemaal niets gedaan. Allemaal een beetje uitgeslapen en voor de rest gezellig bij elkaar gezeten. ’s Avonds hebben we een kerstdiner gehad met het hele huis. Uiteindelijk een gezellige groep van bijna 20 man zat aan tafel. Iedereen had een bijdrage geleverd aan het diner, dus er was genoeg te eten en te drinken!

Aanstaande vrijdag gaan Cynthia en ik eindelijk verhuizen naar ons eigen stulpje! Ik zal zo snel mogelijk wat foto’s ervan maken en online zetten, aangezien ik dat bij mijn huidige woonplek nog steeds niet heb gedaan! Voor de rest is het deze week een feestweek. Er wordt elke avond een groot feest georganiseerd, maar wij beginnen vanaf vrijdag ;) Ook wordt er nu al volop vuurwerk afgestoken! In Suriname mogen ze vanaf de 23e ongeveer beginnen met vuurwerk afsteken, wat doorgaat tot 2 januari en waar iedereen gebruik van maakt. Ben erg benieuwd naar de jaarwisseling. Elke Surinamer zegt dat het geweldig gaat worden, dus volgens mij kunnen we iets moois verwachten ;)

Zoals ik al zei, het wordt even een korte update, even om te laten weten dat het goed met mij gaat! Ik wens iedereen een heel goede jaarwisseling, met champagne, oliebollen, vuurwerk en gezelligheid! De aller aller beste wensen alvast voor 2012 met heel veel geluk, liefde en gezondheid erbij! Ik zal een sterretje voor jullie aansteken :)
Liefs xx

  • 28 December 2011 - 19:57

    Pp :

    Hoi Geranne,
    Net mail aan mm gelezen, trip ziet er veel belovend uit.
    Kerst vieren in de tropen is toch heel anders dan bij ons. Het is fijn om te lezen dat je fijne kerstdagen hebt gehad samen met je vrienden.
    We houden contact rondom Oud en Nieuw.
    groeten en XX pp.

  • 29 December 2011 - 09:31

    Adrie:

    Hey Geer, jij ook een goed uiteinde en een spetterend begin en tot ziens in het nieuwe jaar! Liefs van ons

  • 29 December 2011 - 15:57

    Anneke:

    Ha die Geer! Tis hier nu regenachtig en heel vroeg donker, ook wel weer gezellig hoor:-) Je hoort alweer vuurwerkgeknal:-).Fijn dat het goed met je gaat. Ik begreep dat je je verblijf nog wat kon verlengen, lekker hoor:-). Met ons gaat het ook goed. Hey, een hele fijne jaarwisseling en tot horens maar weer! Liefs van Ann en de mannen

  • 31 Januari 2012 - 22:06

    Toffe Broer:

    he geranne
    leuk weer hoor zo'n update! wanneer komt de update met ma? en what's next..?
    ik werk nu ff tijdelijk 40u per week in een ziekenhuis in Den Haag, met een leuk studenteam patientendossiers digitaliseren. Morgenavond lekker wokken met de collega's in Delft.
    x JW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Surinam Adventure

Stage bij Access Travel Suriname

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2012

One last time....

07 Februari 2012

Time flies....

28 December 2011

End of the 2011...

06 December 2011

New adventures?

15 November 2011

Back 2 Basic?
Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 20854

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: