No Title - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu No Title - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

No Title

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

04 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dag allemaal!!

Het word wel weer even tijd voor een update over het leven hier. Ik zag dat het alweer een maand geleden is, dat ik mijn laatste bericht heb geplaatst.
Nou, wat is er allemaal gebeurd?
Niet zo heel veel eigenlijk.
Ben eindelijk van de room service af!! Voorbij zijn de eenzame lange dagen waarop ik niks heb te doen! Nu kan ik heerlijk elke ochtend uitslapen, ’s middags van de zon genieten en ’s avonds een paar uurtjes werken!! Ideaal! In het weekend moet ik wel ontbijtdiensten en avonddiensten draaien, maar dat compenseert zich weer met de rest van de week, dus ik heb niets te klagen zo. Leuke collega’s in het restaurant.
Alleen ontbreekt er nog wel eens iets aan de manier van communiceren hier met het restaurant en de keuken. Heb echt nog nooit een restaurant meegemaakt, die op 1 avond zo veel klachten kreeg, als deze! En dat voor een 4 sterren restaurant. Maar gelukkig komt dat niet vaak voor, wat maar goed ook is.
Verder is Mark half maart een weekendje langs geweest. Hadden echt super lekker weer, dus heel veel van de zon genoten, uit eten geweest en op de pier gezeten. Heerlijke dagen waren dat!
Ik ben zelf afgelopen week 2 dagen naar Londen geweest. Wilde even weg uit mijn kleine kamertje en het hotel. Heb daar de ultieme toerist uitgehangen. Goedkoop hotelletje geboekt, wat ook wel te merken was. Werd ergens in een kelder weggestopt, maar goed zoveel ben ik daar ook niet geweest.
Meteen alweer verdwaald geraakt, taxichauffeurs die mij de weg moesten wijzen. Gelukkig was ik dan toch uiteindelijk bij Buckingham Palace aangekomen. Vanuit daar naar de Big Ben gelopen. Toen was ik het zo zat om hele tijd zoveel te lopen, dus heb maar een metro dagkaart gekocht, een geniale uitvinding. Naar de Tower Bridge geweest, Picadilly Circus en op Oxford Street een beetje gewinkeld. De volgende dag wilde ik naar Notting Hill toe, naar die marktjes, wat ze daar allemaal hebben. Alleen ik heb er geen 1 gevonden. Zal wel de verkeerde straat ingelopen zijn denk ik. Later heb ik nog met een meisje van school die in Londen stage loopt, afgesproken. Zijn naar een Nederlands café gegaan. En jawel… de vertrouwde frikandellen speciaal en broodjes kroket stonden op de menukaart! Heerlijk gegeten. Blijft lekker, zo af en toe. Hebben daar een paar uur gezeten en toen was het weer tijd voor mij om terug te gaan naar Bournemouth.
Nu weer lekker aan het werk. Moet veel ontbijtdiensten draaien aankomende week, dus dat word weer even afzien!
Verder kom ik in mei definitief een paar dagen naar Nederland toe. 13 – 16 mei is de bedoeling. Heel veel spullen kunnen weer terug naar huis toe, anders kom ik er eind juli niet met 1 koffer weg. Iedereen weer even zien en dan de laatste 2,5 maanden er nog even flink tegenaan!
Nou, ik moet zo weer aan het werk!!

Cheers!!
Liefs, Geranne

  • 04 April 2009 - 15:42

    Poes:

    he lieverd!

    goed om te horen dat je het naar je zin hebt:) tis toch wennen, zo alleen in een vreemd land, vreemde stad.. ik ga 21 april weer naar huis, voorgoed. ik ben ontslagen, en heb hier dus niks meer te zoeken. het hele verhaal mil ik nog wel al je ht wilt hore;) we kunnen iig in mei een keertje daten als je in nld bent! vriendinnendingen!
    tot snel meis!

    dikke zoen van loesje

  • 04 April 2009 - 16:23

    Mayy Uit Ommen:

    lieve geer :D

    wat fijn dat je het daar leuk hebt, en wat spannend ja, alleen naar londen. Dat zou ik dus niet durven he:P
    maar wat leuk trouwens dat je naar huis komt :D mocht er nog een gaatje zijn dan hou ik me aanbevolen voor een date ;)

    nou snoes, veel succes nog daar en geniet ervan!

    dikke kus xx

  • 06 April 2009 - 15:03

    Fred&adrie:

    ha die geer,zo te lezen heb je echt je draai gevonden daar! geweldig die trip naar londen he? maarre...frikandellen?? fish & chips is toch de lokale snack?? haha, toch een beetje heimwee?! bij de weg, had je verjaardagskaart op de dag zelf ontvangen, leuk he? nog bedankt daarvoor! dikke x

  • 08 April 2009 - 13:46

    Edwin:

    Heb je net een mailtje gestuurd! :D

  • 12 April 2009 - 13:59

    JW:

    Geranne!
    Hoe gaat het? bedankt voor je mailtje he! Ik zal binnenkort mijn blog gaan updaten, want dat moet hoognodig gebeuren! Ga je naar NL toe? Mis je het zo erg? En ga je terug naar NL met het vliegtuig? Nou, we spreken elkaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 20848

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: