Laatste week!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Laatste week!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Laatste week!!

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

21 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dag beste mensen,

Alweer een hele poos geleden sinds mijn laatste bericht!!
'T is allemaal een beete hetzelfde geweest. Veel gewerkt, zoals altijd, uitgeweest en andere leuke dingen gedaan!
Met mijn verjaardag is Mark nog langs geweest. Paar super dagen gehad, heerlijk weer en gigantisch verbrand! Nog bedankt allemaal voor de smsjes en de kaarten en de telefoontjes! Erg leuk!
Het weer is hier echt verschrikkelijk saai helaas. Sinds het begin van de maand is er amper een zonnetje doorgekomen! Elke dag regen en regen en regen. Typisch Engels weer dus! Helaas helaas, mn kleurtje is alweer helemaal verdwenen dus ik moet het maar doen met de paar dagen in Turkije om daar wat bruiner te worden! Maar dat zal geen problemen opleveren gok ik!
En nu is het alweer mijn laatste week in Bournemouth! Volgende week rond deze tijd ben ik weer op Nederlandse bodem. Het is uiteindelijk toch wel ontzettend snel gegaan, vooral de laatste paar weken!
Sinds kort zit mijn verdieping in het staffblock weer helemaal vol met mensen uit Malta. Hele leuke mensen, heel gezellig ook. Alleen de avonden waarop je hoopt een beetje op tijd te kunnen gaan slapen, zijn meestal de avonden waarop zij juist een feestje maken, zodat het slapen een paar uur uitgesteld word.
Ik heb heel wat geklaagd en gezeurd over het werk, op sommige momenten wilde ik het liefst meteen naar huis toe, dagen dat ik het helemaal had gehad, vooral met het werk. Maar nu het de laatste week is, komt het nu toch echt allemaal tot een einde! Laatste dingen regelen op het werk, spullen alvast een beetje uitzoeken en beginnen met afscheid nemen.
Ondanks die momenten, kijk ik terug op een super halfjaar! Heb een leuke tijd gehad, veel ervaringen opgedaan, veel geleerd, nieuwe mensen leren kennen etc. etc. Geeft een heel dubbel gevoel om terug te gaan. Eén kant ben ik het werk elke dag zo ontzettend zat, dat ik het liefst morgen naar huis toe wil, en aan de andere kant, de vrijheid, de mensen, het uitgaan, het strand (ook al is het er geen weer voor) maakt dat ik toch wel langer wil blijven. Maar ze zeggen vaak dat je op het hoogtepunt naar huis moet gaan, en voor mij is dat nu wel zo'n beetje.
Nu nog 3dagen hard aan het werk en lekker het hele weekend vrij. Weer eens wat anders. Papa en mama komen maandag aan om mij dinsdag weer mee terug te nemen naar huis. Scheelt heel wat gesjouw en uitzoeken wat weg kan en mee moet als ik met het vliegtuig zou moeten gaan, gelukkig maar! Er staat nog een mooi afscheidsfeestje op de planning, dus dat is een mooi einde!
Ik ga volop genieten van mijn laatste week, vooral van het weekend en de meeste van jullie zal ik volgende week allemaal wel zien!!

Cheers!!!!
Liefs, Geranne

  • 21 Juli 2009 - 18:56

    JW:

    ;)

    Enjoy your last days!!

    Make sure you make it to the other side of the water! :)

    See you in September!

    JW

  • 21 Juli 2009 - 22:35

    Edwin:

    Veel plzr de laatste week! Hier in Nijmegen is 't nu ook feest! :D
    Ik kom maybe mee met pap en mam n jou! Dus wie weet tot volg. week madag!

    GrX

  • 22 Juli 2009 - 10:04

    Mariel:

    Schatje,

    Geniet nog even van je laatste daagjes!

    Ben je volgende week weer hier:) en kun je al je verhalen vertellen!!

    Dikke kuss Mariel

  • 22 Juli 2009 - 10:16

    Willemijn:

    Geniet van de laatste dagen en je afscheidsfeestje!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 20873

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: