Summertime!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Summertime!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Summertime!!

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

30 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hej allemaal!!

Nou weer een poos geleden na m’n laatste bericht, dus vond het wel weer tijd worden voor een nieuw verhaal.

De tijd vliegt (gelukkig) voorbij. Nog maar een kleine 2maand te gaan voor ik weer richting Nederland ga.
Op het werk gaat het allemaal z’n gangetje. Het toeristenseizoen is hier weer begonnen en dat samen met een mega personeelstekort maakt ervan dat ik hele lange dagen maak, en helaas niet veel van de zon kan genieten. ’s Ochtends vroeg ontbijtdienst draaien, dan ’s middags even een paar uur slapen zodat ik fit genoeg ben om ’s avonds diner weer te draaien! En zo gaat het vaak een hele week door. Dus alleen mijn 2 vrije dagen per week probeer ik zoveel mogelijk van de zon te genieten en een mooi kleurtje op te bouwen, zodat het toch nog een beetje lijkt alsof ik op een hele lange vakantie ben geweest. Niet verwacht dat het zo warm kan worden in Engeland…de stranden liggen alweer helemaal vol met toeristen. Erg gezellig, geeft meteen weer een ’s zomers gevoel!
Mijn ouders zijn hier half mei een paar dagen langs geweest. Was erg fijn ze weer te zien, en hebben een paar leuke dagen gehad en veel sightseeing gedaan, waaronder the Isle of Wight, wat allemaal erg leuk was.
Een week daarna ben ik voor een paar dagen terug gegaan naar Nederland, met een klein motorvliegtuigje, wat toch wel behoorlijk eng was om daar in te zitten. Maar ik ben levend geland en heb een paar heerlijke dagen gehad in het vertrouwde en toch wel gemiste Epe. Familie, vriendje en vriendinnen allemaal weer zien. Heerlijk weer gehad en van de zon genoten. Wel vreemd om weer je eigen thuis binnen te stappen, maar gelukkig is er niets veranderd en was alles nog het oude vertrouwde.
De laatste 2maanden zijn nu ingegaan. Zoals gezegd, de tijd is echt voorbij gevlogen en heb het hier toch wel ontzettend naar mijn zin. Heb leuke mensen hier ontmoet, die het leven hier voor mij toch wel een stukje makkelijker maken. Als ik geen reden had gehad om naar huis terug te gaan, zou ik hier nog wel een maandje langer zijn gebleven. Misschien een volgende keer.
Nou, dit was weer even korte en snelle update van mijn leven hier en hoe het allemaal gaat.
Geniet van de zon in Epe en tot ’t volgende berichtje.

Cheers, Geranne

  • 31 Mei 2009 - 11:14

    Poes:

    I miss you babe!
    Als je terug bent gaan we snel daten, bijvoorbeeld de mac in deventer(L) want dat is toch een geer/marloes-date!

    dikke zoen!(K)

  • 03 Juni 2009 - 14:03

    Fred&adrie:

    ha die geer, waren het pinksterweekend bij jou in de buurt en hadden eigenlijk in de planning ff langs te komen, maar dat was toch wat te ver. hebben overnacht in eastbourne en de volgende dag zijn we naar wight gevaren en hebben daar overnacht in shanklin. de laatste dag weer richting de boot en overnacht in hawkhurst in een 16e eeuwse inn. vreselijk leuk allemaal, maar dat links rijden pfft.
    fijn dat je het toch heel erg naar je zin hebt. voor je het weet is het al weer voorbij, geniet er nog even van ondanks het harde werken. liefs van ons

  • 14 Juni 2009 - 20:33

    Jan Wouter:

    Nou Geranne! De laatste 1,5 maand er nog even hard tegenaan en dat doen we eind augustus samen wel een biertje in de Middenstip!
    Liefs JW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 20872

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: