Lovely Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Lovely Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Lovely Bournemouth

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

01 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Heeej allemaal!

Hier weer even een snelle update. Is alweer een poosje geleden!
Bijna de eerste maand alweer voorbij. Tijd gaat behoorlijk snel! Mn dagen bestaan voornamelijk uit werken. Ben 2 dagen in de week vrij. Het is niet razend druk op de Roomservice. Ben vaak te vinden in het restaurant om m'n andere collega's te helpen. In het weekend is het wel aardig druk. Sta nog steeds elke dag alleen, maar leer mijn collega's al aardig goed kennen, dus wanneer het een beetje rustig is in het restaurant, word het erg gezellig!
M'n Engels begint gelukkig eindelijk ook ergens op te lijken! Aan het begin was het alles door elkaar gooien en dan maar hopen dat ze mij begrepen, maar het gaat nu de goeie richting op. Onder werktijd denk ik alleen nog maar in het Engels!
Gisteren heb ik mee geholpen om een zaal aan te kleden voor een gala. 7 messen aan de linkerkant, en 4 vorken aan de rechterkant, 2 glazen hier en 2 glazen daar... pff zal niet weten waar ik moet beginnen als mn eten eindelijk voor mijn neus komt te staan! Allemaal duur aangeklede mensen, mannen in Schotse kilts of pak, vrouwen in mooie gala jurken, heel indrukwekkend!
Laatste tijd heeft het hotel erg veel van zulke evenementen. Ze hebben hier 2 eventsmanagers, en hopelijk mag ik daar binnekort bij helpen! Binnekort komt er een nieuwe collega bij op de Roomservice, zodat ik naar het restaurant gedeelte mag, het oude vertrouwde weer voor mij!
Mn kamer is helemaal klaar nu! Heb een televisie uit het washok meegenomen naar mn kamer! Gratis televisie, alleen jammer dat het grootste gedeelte van de dag paardenraces en voetbalwedstrijden uitgezonden worden op de 5 zenders die ik hier kan ontvangen!
Ondertussen ook al beetje sight seeing gedaan in de omgeving. Erg mooi allemaal, lijkt soms net of je in een Zuid-Europees land loopt, met overal palmbomen en strand en zee om je heen!
Het weer is hier echt al heerlijk! Voorjaar begint er al aardig goed in te komen, en in de weekenden zitten alle terrasjes vol en op het strand is het ook erg druk. Heerlijk om daar zo af en toe langs te lopen, even uitluchten!
Moet deze week beginnen met de ochtenddiensten. Wat betekent dat ik half 6 op moet staan, maar al wel lekker om 3uur vrij ben. Dat wordt wel even afzien voor mij, aangezien ik niet zo'n ochtendmens ben! Misschien dat ik me bij de leisure club aanmeldt, even lekker zwemmen of sporten of de sauna in na het werk, en dat voor 10pond per maand! Kun je in Nederland niet krijgen!

Nu zijn jullie allemaal weer een beetje op de hoogte over mn 1e maand hier!
Tot snel!

Liefs, Geranne

  • 01 Maart 2009 - 13:58

    Thijs:

    hee geranne, leuk verhaal! geinig om te horen wat je allemaal uitspookt ;)

    groetjes

  • 01 Maart 2009 - 14:15

    Lisanne:

    Hey meid,
    Ik heb deze week ook voor het eerst elke dag om 5 uur opgestaan, het is echt een ramp haha :P
    Klinkt wel leuk daar bij jou, ook al wat geshopt? Tot snel, kusss

  • 01 Maart 2009 - 18:42

    Mama:

    hoi geranne, de kamer al aardig verbouwd lees ik.Doe je best om bij events te komen, dat vind je leuk toch. Als ik dit lees dan is er behoorlijk wat te doen op dit gebied. Jij moet zeker bij de leisure club gaan, goed voor de conditie.
    veel liefs en xxxx mm.

  • 02 Maart 2009 - 07:14

    Patricia:

    Heej Geer,

    Fijn om weer wat van je te lezen! Had je mijn mailtje nog gehad? Met de foto's?
    Leuk dat je een televisie hebt! Heb je al gewassen in de enorme wasmachine?
    Fijn dat het werk nu naar je zin is! En dat het beter gaat met je Engels!
    Ik moet morgen beginnen op mijn nieuwe stage! Erg spannend!!
    Meid, ik spreek je!
    Dikke kus (K)

  • 03 Maart 2009 - 21:12

    Broer2:

    He Zus,
    Ik heb een goed beeld gekregen van je bezigheden en activiteiten! Die palmbomen en het mooie weer..pfff..doe mij er ook maar 2 van die ;). Ik lees dat jij ook tijd hebt gekregen voor dingen die je normaal niet in NL zo snel zou doen..ik zou zeggen, pak alles aan en geniet ook vooral van die dingen!
    XX uit España!

  • 04 Maart 2009 - 12:08

    Wim En Gill:

    goed te lezen dat je al een beetje begint te wennen daar.hadden we eigenlijk ook niet verwacht dat je daar moeite mee zou hebben.engelsen zijn best wel een beetje aardig als je ze leert kennen.geniet maar van je werk,ondanks het vroege tijdstip,van je vrije tijd en van het lekkere weer dat gaat komen.best wel een beetje sub-tropisch of niet.wij hebben het ergste achter de rug,nu alleen nog veel regelen.Maar we hebben toch nog wat tijd om even van de zon te genieten.het is hier heerlijk weer!!!! groetjes xx

  • 08 Maart 2009 - 11:55

    Fred&adrie:

    ha die geer! jij gaat als een speer! helemaal goed wat je daar allemaal doet. hoe is het uitgaan daar? hier wordt het zo langzamerhand ook een beetje lente, eindelijk!houd ons maar op de hoogte. we vinden het heel leuk over je belevenissen te lezen. liefs en xxx

  • 10 Maart 2009 - 19:02

    Sanne Boevé:

    Hi Geranne,
    Leuk om te zien dat je het naar je zin hebt daar. Ik ben van HHO Saxion Apeldoorn en heb van februari 2008 - augustus 2008 ook in t RBH gewoond en gewerkt. Het was GEWELDIG! De contacten die je legt zijn cruciaal voor de kwaliteit van je tijd daar!

    Tip:
    1. Ga naar ASDA (supermarkt naast t treinstation) en koop een 'freeview'-kastje, is iets van 16 pond en dan kan je 30 kanalen ontvangen..
    2. Aruba (aan het begin van de pier, supertent!! vooral in de zomer!)
    3. Het nachtleven in Bournemouth is een gekkenhuis, maar Ge-WEl-DIg! (als je met de juiste mensen bent ;) )

    Geniet van je tijd daar en van de lieve collega's :)
    Liefs Sanne

  • 15 Maart 2009 - 17:22

    Broer1:

    He Geer,

    dat doe je goed allemaal! Ik krijg heel erg een vakantiegevoel als ik je verhalen zo lees! Heerlijk lijkt me dat zo dicht bij het strand zitten. Ben je inmiddels al ergens anders aan de slag? Hier is alles goed verder. Druk, druk, druk; je kent het wel. Zaterdag hebben we etentje van oma; ik laat nog wel weten hoe dat was!

    Succes weer met alles!

    Liefs uit Nijmegen

  • 29 Maart 2009 - 10:52

    Opa En Oma V:

    Dag lieve Geranne,

    Hier zijn opa en oma bij papa. Wij hebben jou stukje gelezen, erg leuk.
    Heb ik jou dinsdag uit de slaap gehaald, jij was zo stil. Nou, dat haal jij een andere keer maar weer in.
    Groeten en xxx van opa en oma.

  • 01 April 2009 - 07:47

    Broer2:

    He Geer!
    Nog wat spannends beleefd afgelopen 31 dagen ;)?

  • 04 April 2009 - 09:05

    Fam. J. Brouwer:

    Hoe gaat het daar?

    Hartelijke groet,

    fam. J. Brouwer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 20876

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: