Engeland - Reisverslag uit Epe, Nederland van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Engeland - Reisverslag uit Epe, Nederland van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Engeland

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

04 Februari 2009 | Nederland, Epe

6 maanden naar het buitenland.
Eerst lijkt het allemaal leuk en aardig, spannend! Een half jaar naar het buitenland, vrijheid, geen gezeur van ouders en nieuwe avonturen beleven! Plannen maken en alles regelen...
Nu is het bijna zover en lijkt het opeens niet meer zo leuk, als dat het leek!
De koffer is ingepakt, in de kast ligt alleen nog een verdwaalde sok. Afscheid nemen van familie en vrienden moet ook gebeuren...raar idee dat je ze 6 maanden niet ziet! Behalve als ze langs willen komen natuurlijk!
Wat ik ga doen?
In het hotel stage lopen op de F&B afdeling. Wat de bedoeling is en wat mijn taken zijn, krijg ik daar allemaal te horen!
Mijn eerst volgende bericht wordt vanuit Engeland geschreven... Vrijdagochtend heel vroeg vertrekken...ouders die mij weg willen brengen! Ideaal!
Nu eerst nog even genieten van 2 dagen in Nederland...

Liefs Geranne


  • 04 Februari 2009 - 13:24

    :

    Poesje gaat je missen lieverd....

    kusjes xx

  • 04 Februari 2009 - 13:29

    Martin:

    Nog twee dagen dan maar hea!! Genieten;)

  • 04 Februari 2009 - 13:46

    Sandra:

    Hey lieve geranne! Heel veel succes abroad : ) Denk dat het allemaal wel losloopt daar!

    Heel veel liefs, Sandra

  • 04 Februari 2009 - 14:17

    Edwin:

    Hé lieve zus,

    Veel succes en plezier daar in Engeland. Ik ga je belevenissen natuurlijk op de voet volgen.

    Liefs,

    Edwin

  • 04 Februari 2009 - 14:53

    Steef&Nicole:

    hemeisje,

    we houden je berichtjes in de gaten hoor=) we vonden het nog erg gezellig met je gister! we gaan je missen!
    Geniet er van meid! en tot koninginnedag=)

    dikke kus!

  • 04 Februari 2009 - 15:02

    Patricia:

    Heej meiske!!

    Nog anderhalve nacht in je eigen bed!!!
    Spannend he??
    We zijn tegen 5 uur bij je!!
    Is je koffer al helemaal vol?
    Ik heb alleen nog kleren voor vandaag en morgen in de kast :P
    Zal ik nou mijn wii nog meenemen??

    xxx

  • 04 Februari 2009 - 15:12

    Patricia Van Die:

    Jo...

    Nog ff wat... had je ook gevraagd of er mensen langs kunnen komen??
    Ik wil haar anders ook wel mailen, maar omdat jij steeds contact met haar gehad hebt....
    Zag je mail trouwens wel over de kamers... tja, we moeten maar zien hoe klein "klein" is!!
    xxx

  • 04 Februari 2009 - 15:24

    Papa:

    hoi lieve Geranne,

    De site ziet er leuk uit.
    Ik wens jou en Patricia veel plezier, succes en gezondheid toe de komende tijd in Engeland.
    Vrijdag gaat het beginnen!!!

    groeten en xxx pp.

  • 04 Februari 2009 - 19:04

    JW:

    Wat doen al die rare mensen toch die naar het buitenland gaan ;-)? haha Veel plezier!! Groetjes uit Barca!

  • 05 Februari 2009 - 08:30

    Willemijn:

    Herkenbaar...Het lijkt allemaal zo gaaf maar die laatste paar dagen zijn zwaar, wil ik dit wel, maak ik de goede beslissing..twijfel... Zet door en je gaat 6 geweldige maanden tegemoet!! Het is niet het einde van de wereld en je bent eventueel zo terug!

    Maak er een mooie tijd van geniet, leer en have fun! Je engels is zometeen helemaal top en je hebt nieuwe vrienden voor het leven!

    Liefs
    Willemijn

  • 05 Februari 2009 - 10:17

    Fred & Adrie:

    Ha die Geer, maandagavond nog gezellig gekletst over je grote avontuur en nu gaat het bijna beginnen!
    Je zult zien dat die 6 maanden zo om zijn en dan vind je het nog jammer ook! ik weet het bijna zeker, jou kennende. Heel veel succes gewenst daar en geniet er ook van meisje!
    Dikke kus van onsXXX

  • 05 Februari 2009 - 13:44

    Elly:

    Hoi Geranne, ik ben de moeder van Patricia. het is hier waarschijnlijk net zo stressen dan bij jou. het afscheid nemen zal best zwaar worden, maar daarna gaan jullie vast een hele leuke tijd krijgen. geniet ervan. een hele goeie reis en bedank je ouders nog maar even, dat zij ervoor zorgen dat jullie goed aankomen. alvast veel plezier

  • 05 Februari 2009 - 16:50

    Wendy Maria Willemse:

    heeeeel veeel avontuur gewenst! laat ze maar eens zien wat je kan geer.

    xxxxx

  • 07 Februari 2009 - 01:33

    Anneke:

    Hallo Geranne,

    Heel veel plezier bij onze Engelse buur, de eerste dagen zullen wennen zijn maar over een paar weken droom je vast in het Engels.
    Groet, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20853

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: