Bende - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Bende - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Bende

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

07 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dag lieve mensen!

Het eerste berichtje uit het mooie engeland!!
Gisteren rond 3uur aangekomen bij het hotel...
Een Nederlander die daar werkt heeft ons rondgeleidt en de kamers laten zien. Gelukkig waren we op de kamers voorbereidt, want dat was even schrikken...Enorme bende en viezigheid overal, en behoorlijk klein.

Het hotel is heel mooi en luxe. Het is helemaal in oude staat en staat ook op de monumentenlijst. Nog steeds is ons niet duidelijk wat we moeten doen, maar dat krijgen we maandag te horen hopelijk. We weten al wel dat we ontbijt dienst moeten draaien, das hard werken!
Patricia en ik hebben onze kamer helemaal schoon gemaakt en opnieuw ingericht en nu lijkt het er al wel wat meer op gelukkig...
We vullen mekaar wel goed aan, andere mensen hebben bij haar een waterkoker en een broodrooster achtergelaten en bij mij staat er een tostiapparaat en een oventje...allebei ook nog een koelkast, dat is altijd handig...
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen voor zover dat lukte, daarna de stad ingeweest.

Bournemouth heeft echt een heel groot centrum, heel gezellig, beetje italiaans lijkt het wel. Heel mooi weer ook vandaag! Lekker even op terrasje gezeten, voor het eerst weer dit jaar!
Wel typisch, gisteren was heel Engeland nog in rep en roer vanwege het slechte weer, nu liepen er al mensen over straat met korte broeken en t-shirtjes...heel apart.
Ook hebben we een usb-stick gehaald, kunnen we op onze kamer een half jaartje internetten, en dan is die op...heel erg fijn!
Nieuw nummer heb ik ook. Is een engels nummer. Deze zet ik later nog even op de site...

Leuk al jullie reacties te lezen en te horen van iedereen, vind ik echt fijn!

Tot snel weer!
Liefs Geranne

  • 07 Februari 2009 - 16:31

    Sandra:

    Korte broeken, t-shirtjes en engelsen? Count me in!

    Succes ;)

    Sandra

  • 07 Februari 2009 - 21:32

    Paula Heijink:

    heeey

    ok in engeland aangekomen :D
    hier is het nog behoorlijk koud! en loopt iedereen nog in dikke jassen en het heeft gister nog weer gesneeuwd!
    Tot snel!

    xx

  • 08 Februari 2009 - 00:14

    Dennis Rib:

    heel veel pleizer en suces in engaland gister nog mijn sms gehad? kus kus en tot de 31 in april

  • 08 Februari 2009 - 09:53

    Suus:

    Geer!!

    fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen.Jammer dat je kamer een Bende was,Dus je moest je poetskwaliteiten even omhoog halen:Dhaha.
    Wat zou dat een relax gevoel zijn geweest op een terrasje:D lalala..
    Kheb de koffer klaar staan en vertrek straks na het wintersport gebied:D lets party!! Zal in de bus ff na je zwaaien.
    Liefs kus suus

  • 08 Februari 2009 - 15:02

    Ann, Miky & Jur:

    Ha die Geer!! Eindulukk dan in Engeland! Leuk hoor! Hier vallen momenteel de hagelstenen uit de lucht;jouw eerste berichtje over het weer klinkt beter:-) Heel veel succes de komende week met alle nieuwe indrukken die jullie zullen beleven! Doeidoei en liefs van ons drietjes! XX Ann, Miky en een pakkerd van Jur

  • 08 Februari 2009 - 16:50

    Fred&adrie:

    ha die geer, fijn dat je goed over bent, jammer van de vieze kamer, maar ja, da's ff cleanen en dan zie je er niets meer van. zit je in hetzelfde hotel als waar je stage loopt? goed van die usb stick, je kunt niet zonder. lieve geer, veel succes morgen op je eerste werkdag enne..keep it coming, the stories that is....

  • 08 Februari 2009 - 17:42

    Broer 2:

    He Geranne,

    Wat een begin..korte broeken, ook met witte melkflessen? :P Die kan je maar beter vermijden :D! Hier zijn de mensen een tikkeltje bruiner denk ik..! Succes morgen op je eerste werkdag en we spreken elkaar!

    Groets JW!

  • 08 Februari 2009 - 18:22

    Broer 3;) Martin:

    heej:D

    Ik denk, schrijf ook nog ff wat. Hier gaat ook alles goed, (lekker rustig) pc voor mij, haha en verder gaat alles heel fijn. Deze week nieuwe scooter ophalen dus dat komt ook wel weer goed. Vandaag nog naar de kerk geweest? haha;)

    ik spreek je

    kus


  • 08 Februari 2009 - 19:27

    Nicole:

    Geertjeee.

    wat fijn om te horen dat je goed terrecht bent gekomen=)!
    ik mis je al wel hoor!
    maar wel echt balen van je kamer zeg, maar ik zag al op je foto's op hyves dat het er nu wel gezellig uitziet!
    ben benieuwd wat voor werk je allemaal moet doen!
    ik sms je snel naar je nieuwe nr;)

    dikkekus!(L)

  • 09 Februari 2009 - 15:27

    Papa:

    Hee Geranne,

    Wij zijn weer thuis. De kamer is aardig opgeknapt na de poets beurt. Hoe is het gegaan met het airbrushen van de wanden?? Leuk gewerkt vandaag?? Ik hoor of lees het wel hoe de eerste dag is verlopen.

    xx pp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 20886

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: