Start working.... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu Start working.... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

Start working....

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

10 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Nou... even mijn zegje weer doen!

We zijn gisteren en vandaag lekker vrij geweest..Morgen begint het harde werken en zwoegen!
Gisteren hebben we, zoals tot nu toe elke ochtend het geval was, lang uitgeslapen... Het regende de hele dag een beetje door, dus we hebben niet erg veel gedaan. Uiteindelijk toch nog maar even de stad in geweest om wat lekkers te eten te halen voor achter de laptop! Hebben een pizza gebakken in mijn oventje, die het nog super goed doet! Ook de laatste spuitbussen gehaald voor het pimpen van onze kamer, die nu gelukkig helemaal af is! De badkamer en de toilet hebben we een grondige schoonmaak gegeven! Al een hele verbetering moet ik zeggen, maar het blijft smerig om te douchen! De slippertjes blijven aan onder de douche!

Vandaag zijn we bij de bank geweest om een poging te doen voor het openen van een account hier. Helaas gaat daar nog heel wat over heen, voor het uiteindelijk zover is. Er moet een brief van het hotel komen dat we hier verblijven en ook slapen. Dit was 1 oplossing. De andere was, om een bankafschrift vanuit Nederland op te sturen, omdat daar ons adres op staat. Hier geldt een paspoort blijkbaar niet als geldig identiteitsbewijs.
Dus nu moeten we een brief van het hotel hebben, met alle gegevens etc. en dan gaat er nog een week over heen voor we eindelijk een account hebben!

Maar we zijn ook (voor het eerst) bij het strand geweest! Lekker weer, zonnetje en (bijna) windstil! Een paar idioten waren al bezig een poging te doen om op de surfplank te staan, maar dat gaat moeilijk aangezien er niks geen golven zijn.

Nou het rooster is nu eindelijk bekend, alleen voor deze week. Patricia komt in de restaurants te staan, en ik mag de roomservice gaan doen. Ik zie mezelf al rondvliegen door de gangen van het hotel, niet wetend waar welke kamer is en wat voor eten welke gast heeft besteld! Dat gaat nog leuk worden denk ik! Gelukkig nog niet meteen afzien met vroeg opstaan! Woensdag van 12-10uur, donderdag van 3-10uur, vrijdag van 12-9 en zaterdag van 8-12. Dat moet nog wel te doen zijn, dacht ik zo!
Woensdag en donderdag moet ik samen met iemand lopen, en vrijdag word ik er alleen op los gelaten! Wel spannend allemaal!
Ook wel zin om te gaan werken. Beetje ritme krijgen, en waarschijnlijk vliegt de tijd dan ook zo voorbij!

Nou, dit was het weer even voor vandaag! Tot snel weer!

Love, Geranne

  • 10 Februari 2009 - 15:53

    Sannemanderijn!:

    Gerritje!

    Aah beter dat je kamertje en badkamertje nu was schoner is! Hahaha nou geertje ik vind het hardtikke spannend en ben benieuwd hoe het gaat! Je werkdagen zien er idd best goed uit, niet al te vroeg op idd.. behalve zaterdag maar dat red je vast wel :D ik hoop idd dat de tijd zal gaan vliegen! Des te eerder jij terug bent en wij met zn allen lekker in Alanyaaa zitten! Nou meid ik spreek je snel weer!

    Dikke kus Sanne-Marijn

  • 10 Februari 2009 - 20:01

    Edwin:

    Hé Geertje,

    je gaat snel met het schrijven van berichten. Zo te lezen heb je het goed naar je zin daar! Veel succes met je komende werkdagen en ik ben benieuwd hoe het je allemaal gaat bevallen!

    Liefs

  • 11 Februari 2009 - 12:21

    Marloes:

    hey G!

    kun je mijn kamer dan ook niet meteen ff schoonmaken? hahaha! heerlijk, echt weer iets voor jou:P leuk om dit allemaal te lezen snoes, over 2 weekjes komen mijn verhalen ook!!!

    Dikke kus xx

  • 11 Februari 2009 - 17:00

    Jan Wouter:

    Hey Geer!
    Klinkt goed van die douche! Hier is het een ander liedje: douchekoppen die te laag hangen :P!! hahha..
    X JW

  • 15 Februari 2009 - 12:48

    Adrie&fred:

    ha die geer,

    nou, hoe zijn de eerste werkdagen bevallen? ben je al een beetje gewend? ben benieuwd naar je belevenissen! hang in there!

  • 15 Februari 2009 - 16:01

    Marco:

    Hoi Geertje hoe gaat het daar? Ik denk dat jij het wel gaat redden hier gaat alles goed lekker druk met het werk ik vind wel dat je ver weg bent maar ik zie je wel weer.
    Kusjes Marco

  • 15 Februari 2009 - 16:10

    Jurrian:

    Hoi Geertje. Gaat het goed? Hier wel hoor!
    Jij gaat het wel redden hé? Ik heb lekker vakantie. woensdag en donderdag ga ik naar de werkplaats lekker met papa mee. kusjes jurrian. doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 20885

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: