1e week! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu 1e week! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Geranne Vorderman - WaarBenJij.nu

1e week!

Door: Geranne

Blijf op de hoogte en volg Geranne

15 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo lieve mensen,

De eerste week zit er weer op! Nog 25 te gaan! Pff... dat klinkt heel onwerkelijk!
Mn eerste dag, moest ik meelopen met mijn collega van de roomservice. Hij heeft mij alles uitgelegd, en ben er achter gekomen dat het eigenlijk niet zo veel voorstelt! Doordeweeks zijn er bijna geen orders, alleen 's avonds een aantal. Overdag moet je gangen opruimen en glazen poetsen. 's Avonds heb je geluk als je 5 bestellingen krijgt. Gisteren heb ik het wel druk gehad. Moest alleen ontbijt doen, dat was wel even zwaar! Alle eten en drinken wordt op 1 dienblad gezet en moet je door het hele hotel heen sjouwen! Voel het overal, in mn benen, armen en helemaal in mn voeten! Die zijn echt ontzettend zwaar!
Werk bevalt wel, maar heb liever meer contact met de gasten, zoals ik bij het Ribhouse gewend ben. En het is behoorlijk eentonig werk. De laatste 3 maanden ga ik naar een andere afdeling, misschien dat me dat meer bevalt.
Weet wel dat ik later nooit het hotelleven in ga! Dat neemt echt al je tijd in beslag en is ontzettend zwaar met lange dagen! Moet echt even wennen aan die lange dagen. Niet zo gek, als je de afgelopen maand elke ochtend kon uitslapen en bijna niet naar school toe hoefde!

Minder leuk nieuws is dat Patricia gisteren naar Nederland weer is vertrokken. Duidelijke redenen laten zich nog achterwege. Erg jammer, en ook behoorlijk schrikken! Had me er helemaal op ingesteld dat we dit samen zouden doen van begin tot eind, maar dat mag helaas niet zo zijn!
Gelukkig heb ik erg leuke en aardige collega's, dus het komt allemaal wel goed de aankomende paar maanden!
Met de taal heb ik ook gelukkig niet zoveel moeite. M'n zinsopbouw klopt alleen niet, zeg alles door elkaar, hier en daar een Nederlands woord, maar gelukkig snapt iedereen wat ik bedoel!

Nou, dit was het weer!

Bye...

  • 15 Februari 2009 - 19:50

    Dennis:

    jaaaa geer we matsten je altijd bij rib:P veel succes nog en wat zijn 25 weken op een mensen leven:) kuskus

  • 15 Februari 2009 - 19:54

    Poesje:

    He lieverd,
    leuk om te lezen dat het goed gaat daar. en wat een shock van patries..:O weet je helemaal niet wat er was? of is dat niet voor deze site geschikt? nouja, als je het wilt vertellen dan mail me maar. en als je me mist mag je ook altijd mailen natuurlijk;) have fun darling, don't you dare to speak english even better than me when you come back;)

    liefss xx marloes

  • 15 Februari 2009 - 21:18

    Edwin:

    Hé zussie,

    Ik hoorde al van papa dat Patricia naar huis is gegaan. Maar ik weet zeker dat je je er wel doorheen slaat! Succes met alles en have fun!

    Liefs

  • 16 Februari 2009 - 12:05

    Thijs:

    Hee Geranne, ik heb me maar aangemeld voor de update! He meid, kom op he, je gaat wel gewoon door! Als ene wereldreiziger tegen de ander! Alle tegenslagen kom je wel te boven!!

    succes

    groetjes

  • 16 Februari 2009 - 23:07

    Broer2:

    Geertje!
    Werk zwaar? Weet je waar je voorlopig nog even niet aan moet beginnen ;-).. Sterkte met dit zware verlies en kop op! Ga ervoor, laat je niet kennen! Een echte boer uut Epe weet als geen ander wat doorzetten betekent! :D
    XXX

  • 17 Februari 2009 - 13:52

    Fred&adrie:

    ha die geer, jammer dat die patricia naar huis is, maar des te voller ga jij er tegenaan toch? goeie uitdaging! denken aan je en duimen voor je!

  • 18 Februari 2009 - 21:56

    Paula:

    Hey meid!
    Sorry heb even geen beltegoed dus kan niet terug smsen.. maar ik moet morgen van 12 tot half negen werken en daarna komt een vriendin bij me slapen dus kan morgen niet.. hoe lang blijf je in Londen dan?

    Bevalt je stage nog een beetje? en je plekje waar je woont?

    Waarom is Patries alweer naar huis dan? Dat is echt wel heel erg jammer!

    Liefs en tot snel!

  • 20 Februari 2009 - 12:44

    Cecily:

    yo geer

    leuke site hoor! en cool om al je avonturen te lezen! you can do it!!!

  • 22 Februari 2009 - 19:46

    Wim En Gill:

    hello geranne!!
    we hoorden net van mark dat je je eigen site hebt,anders hadden we al eerder gereageerd.leuk he om dat nu pas te vertellen.natuurlijk hadden we van hem al gehoord "how you are getting on in good old england".natuurlijk ga jij het hartstikke leuk vinden daar in zo'n mooie land,zo'n mooie stad en zulke aardige mensen.al het begin is moeilijk toch?
    het is onze bedoeling om volgende maand ook naar engeland te gaan voor familie bezoek.mark zal dan ongetwijfeld met ons mee willen zodat jullie iets kunnen regelen voor een eventueel bezoek.enjoy yourself and have fun!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geranne

Mijn postadres is: Geranne Vorderman Serenity Eco Resort c/o Mbalageti Safari Camp Ltd. P.O.Box 775 Mwanza - Tanzania Foto's zijn te zien op mijn Facebook! Liefs

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 20846

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 01 November 2015

African Dream

27 September 2011 - 21 Maart 2012

Surinam Adventure

06 Februari 2009 - 28 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: